2018. feb 12.

Ki vagyok én? Mi is a blog?

írta: Vámos Vera
Ki vagyok én? Mi is a blog?

Szia!
 
Kupiné Vámos Vera vagyok, két gyönyörű kislány anyukája.
 
Ketteske hozzátáplálása során döbbentem rá, hogy egyáltalán nem egyszerű ez a babatáplálás (Igen, az Elsőszülöttel még csak erre tudtam koncentrálni, így könnyebb volt a dolgom). Szóval nem egyszerű, hisz ahány védőnő/doki, annyi tanács, a weboldalakról már ne is beszéljünk. Vannak régi jól bevált trükkök és vannak a legújabb kutatások, ajánlások. Van millió és egy táblázat. Rengeteg zöldség, gyümölcs a boltokban – idény zöldségek és nem idény zöldségek. Ráadásul két gyerek mellett én pont nem azzal akartam az időmet tölteni, hogy felkutatom a legpontosabb, leghitelesebb infókat, inkább babáztam volna.

Ekkor merült fel bennem, hogy jó volna egy olyan segédlet, ami egy helyen tartalmaz minden fontos és hiteles tudnivalót, tippet a baba hozzátápláláshoz. Illetve minden szóba jöhető alapanyaghoz a legfontosabb tudnivalókat (mikor van egyáltalán szezonja pl. egy zöldségnek?, hogyan, mivel keverve lehet elkészíteni?, mire kell figyelni vele kapcsolatban?).
Nem vagyok védőnő, sem dietetikus. Csak egy egyszerű Anyuka (amúgy jogász). De igyekszem összeszedni minden olyan infót, ami naprakész, hiteles – hogy mikor, mit és hogyan lehet adni a babának. Hogyan lehet hozzánk táplálni jól, idény szerint. És persze mindezt lektoráltatom dietetikussal, védőnővel, hogy hiteles és up to date legyen minden!

Hamarosan megismerkedhettek a segédlettel! 
14068498_1230426443643842_8173854994024286421_o.jpg
Szólj hozzá

rólam segédlet