2018. júl 03.

Rejtett répa

írta: Vámos Vera
Rejtett répa

Van olyan, hogy a gyerek nem hajlandó megenni valamit és általában nem a szénhidrátot, husit - hanem inkább valamely zöldséget, gyümölcsöt. És sasszemmel kiszúrja minden ételben, minden formában. 

Ilyenkor lehet próbálkozni a trükkökkel: nekem a sütibe rejtés jött be. És nem is saját gyerekkel, hanem egy zöldség-ellenes felnőttel. Az illető felesége sokszor próbálkozik, de mindenben kiszúrja a zöldféléket... Profi!

Egy répatorta receptet szoktam mostanság muffin formában sütni: a lányok imádják és tényleg finomabb ilyen formában. A fő összetevője, a répa pedig nem látszik meg benne. :)

Ebből vittem kóstolót az ominózus családnak. Asszonykának elárultam, hogy répa van benne. Jött a zöldség ellenes és persze gyanakodva kérdezte, hogy van-e benne gyümölcs? Mi pedig őszintén válaszolhattunk, hogy nincs. (A zöldségre nem kérdezett rá.) És kifejezetten ízlett neki. Később sem árultuk el, hogy répát evett és a receptet is elkérte. :)

carrots-673184_960_720.jpg

Szeretnél hasznos tippeket, ötleteket. No meg hiteles (dietetikus által ellenőrzött) infókat kapni a babád hozzátáplálásárhoz?

Kattints ide és iratkozz fel hírlevelünkre!

Kövesd Babafalat Facebook oldalt is vagy csatlakozz a Hozzátáplálás kezdőknek FB csoporthoz!

 

Szólj hozzá

trükkök répa hogyan nem szeretem elkészítési módok