2018. jún 26.

Quiche újragondolva

írta: Vámos Vera
Quiche újragondolva

"Tartalomhoz a forma - Amfora."

Szeretjük a quiche-t, de az 5 éves lányom nem igazán csípi...

A múltkor egy külföldi gasztro oldalon láttam egy érdekes és naggyon guszta megoldást: a zöldségekből hosszú, lapos csíkokat vágtak és azt feltekerve sorakoztatták rá a tésztára a kis zöldség virágokat.

Hétvégén én is kipróbáltam: a jól bevált quiche tészta lett az alap, a kencét az aljára öntöttem, hogy jobban kilátszódjon a virágcsokor. Cékla, cukkini, krumpli kombóval készítettem. És mindenki megkóstolta, mindenkinek ízlett. Az 5 éves quiche-ellenes lányom is. :) És közölte, hogy próbáljuk majd ki almával is. :)

36029573_581451168917855_6340986082548514816_n.jpg

Mert a gyerekeknél bizony számít a külcsín! (Na jó, a felnőtteknél is!)

Legyen szép az étel. És érdemes néha más-más formákkal próbálkozni. A nyers almát is lehet reszelni finom péppé vagy szálasra. Lehet vágni cikkekre, karikákra, negyedbe, lehet spirálozni. Vagy ehetjük egyben is... A lényeg, hogy más az ízélmény, ha más a forma, sőt még szinte az íz is más.

Szóval, ha nem eszi a baba/gyerek valamelyik zöldséget, akkor meg lehet próbálni más formában tálalni!

 35990534_581451272251178_3770398544725278720_n.jpgSzeretnél hasznos tippeket, ötleteket. No meg hiteles (dietetikus által ellenőrzött) infókat kapni a babád hozzátáplálásárhoz?

Kattints ide és iratkozz fel hírlevelünkre!

Kövesd Babafalat Facebook oldalt is vagy csatlakozz a Hozzátáplálás kezdőknek FB csoporthoz!

Szólj hozzá

praktikák elkészítési módok változatos táplálás etetési trükkök változatos formák